|به سايت دبيرستان مطهري يك جهرم خوش آمديد |

به سايت دبيرستان مطهري يك جهرم خوش آمديد

هر کس براي خويش پناهي گزيده است    .............    ما در پناه مهدي آل محمديم

بنام خدا و بياد امام مهدي (عج

Thursday, January 19, 2006


چاپ نامه امام زمان و مقدمات ظهور باب جديد
اين خانم مي‌نويسد: در اين مقطع جا دارد پيامي از پيام‌هاي حضرت مهدي را ياد کرد که در عصر حاضر صادر شده...ايشان توضيح نداده‌اند که اين نامه دقيقا تحويل چه کسي شده است. آيا خود ايشان دريافت کرده‌اند و اگر چنين است، از چه طريق و در چه شرايطي آن را گرفته‌اند.

پس از انتشار گزارشي در «بازتاب» از ادعاهاي يک زن که در نزديکي شا‌زند اراک مشغول فعاليت‌هايي در ارتباط با مهدويت است، جستجوهاي بعدي نشان داد که اين خانم، آثاري هم در اين ارتباط نوشته و در قم و شهرهاي ديگر منتشر کرده است. نام اين خانم «ف ـ ا» است که تاکنون از وي چندين کتاب در قم به چاپ رسيده و آنچنان که گفته شده، در قم هم رفت‌وآمدي دارد و يك مؤسسه انتشاراتي هم آثارش را طبع مي‌کند. به گزارش خبرنگار «بازتاب»، يکي از مفصل‌ترين کتاب‌هاي وي با عنوان «رسالت جهاني» مباحث مختلفي را در اين موضوع ارائه کرده است. اين کتاب در زمستان سال 83 در تيراژ 5000 نسخه در شهر قم به چاپ رسيده است. در اين کتاب که صفحات آن بالغ بر 500 صفحه است، ضمن فصل‌هاي مختلفي مباحثي درباره اجداد حضرت مهدي(عج)، نام‌هاي آن حضرت، اديان آخرالزمان و بحث مهدويت، سيماي مهدي(عج) و ... طرح شده است.يکي از مباحث کتاب، حکومت و رسالت جهاني حضرت ولي‌عصر(عج) و موقعيت علمي حضرت مهدي(عج) است. در ادامه بحث موقعيت علمي، اين خانم از متني سخن به ميان آورده‌اند که امام زمان(عج) اخيرا صادر فرموده‌اند و مقرر شده است تا آن متن به شيعيان اعلام و ابلاغ شود.عبارت خانم مذكور اين است: در اين مقطع جا دارد پيامي از پيام‌هاي حضرت مهدي را ياد کرد که در عصر حاضر صادر شده، پيامي که به خواست آن حضرت بيان مي‌شود و چه بسا به اين نحو بتوان به دوستان و دشمنان يادآور شد که حضرت مهدي جدا و منفک از بندگان خدا نبوده بلکه آن حضرت از درد، غم و مصائبي که بندگان خدا متحمل مي‌شوند، آگاهند و از اخبار جهان و جهانيان با اطلاع هستند و هرگز از امور عالم غافل نمي‌باشند... پس با التماس دعا اين متن مبارک را بخوانيم و به فرامين آن حضرت گوش فرا داده و بيش از اين، زمان را از دست ندهيم که خسارت آن جبران ناپذير است. باشد که همگان موفق و پيروز باشيم.سپس متن نامه ادعايي را از قول امام زمان(عج) به مردم در عصر حاضر ارائه کرده‌اند. بخش‌هايي از آن چنين است:
اي شيعيان! اي محبان! در هر جاي عالم که هستيد، پيام مرا بشنويد. زيرا بارها گفته ام و باز هم مي گويم براي فرج من دعا کنيد. براي ظهور عاجل من دعا کنيد. زيرا فرج من گشايش کارهايتان است... .امت عزيزم! قبل از آن که فتنه هاي عظيمي که در راه است شما را طوري احاطه کند که آرزو کنيد اي کاش هرگز پا بر اين دنيا نمي نهاديد، دعا کنيد و از خداوند بخواهيد که از گناهان شما درگذرد... .شايد شما شيعيان تعجب کنيد که چگونه پيام من در اين برهه از زمان از طريق افراد عامي به سمع و نظر شما مردم مي‌رسد.بايد عرض کرد: اين امر عجيبي نيست. زيرا خداوند بر هر کاري تواناست و براي من که حجت خدا هستم، امري آسان است و ما هرگز شما را فراموش نمي‌کنيم...... و من مي‌دانم به زودي خواهم آمد و ظهورم محقق خواهد شد و آن عده از افراد که هنوز در خواب غفلت هستند بدانند که من مي‌آيم.قاتلان بشريت بدانند که من مي‌آيم. همه آنان بايد خود را براي روزهاي سختي آماده کنند که چشمان همه در آن خيره مي‌شود... خانم «...» متن را ناتمام گذاشته و مي‌نويسد: باشد به اميد حق هرچه زودتر زمان موعود فرا رسد و منتظران حضرتش با اتحاد و انسجامي فرخنده و با اطاعت و عبادتي ويژه با دعا و استغاثه اي بسيار صميمانه تحولي عظيم را ايجاد کنند... .ايشان توضيح نداده‌اند که اين نامه دقيقا تحويل چه کسي شده است. آيا خود ايشان دريافت کرده‌اند و اگر چنين است، از چه طريق و در چه شرايطي آن را گرفته‌اند.خبرنگار «بازتاب» مي افزيد: شگفت اين است که در چنين شرايطي، پس از گذشت نزديک به يک سال از انتشار اين کتاب، هيچ برخوردي با آن صورت نگرفته است. اين در حالي است که اخيرا در قم يکي از آيات که به لحاظ علمي موقعيتي در حد مرجعيت دارد، به خاطر نقد يک روايت تاريخي دو بار مجبور به صدور توبه‌نامه گرديد.
در اين حال يک کارشناس تاريخ مذاهب به خبرنگار «بازتاب» گفت: اين که چرا درباره به تمسخر گرفتن عقايد مذهبي هم نوعي آپارتايد وجود دارد، تاکنون روشن نشده است.وي افزود: به نظر مي‌رسد لازم است تا هرچه زودتر در اين باره از سوي مراجع مربوط اقدامي صورت گرفته و زمينه‌هاي انحراف خشکانده شود. گو اين که اين قبيل ادعاها از سوي مشتي شياد طي سالهاي اخير بالا گرفته و به دليل عدم برخورد جدي دامنه آن توسعه يافته است. وي در پايان يادآوري کرد: شيوع فتنه باب در دهه پنجاه قرن سيزدهم هجري هم از جايي شبيه به همين نقطه آغاز شد و امروز چنان ننگي را براي دنياي اسلام پديد آورده که جمع و جور کردن آن دشوار بلکه به دليل حمايت استکبار از آن در حال حاضر، ناممکن شده است.

Link

_______________________________________


تلاش براي ساخت رقيب مسجد جمكران در شازند اراك!
به تازگي يك خانم مدعي ارتباط با امام زمان(عج) مي‌كوشد با كمك وضع مالي مناسب خود، به گسترش جلسات خويش پرداخته و از اين راه، هواداران بسياري از ميان زنان و دختران پيدا كرده و ديدگاه‌هاي خود را به آنان بقبولاند.

به تازگي گروهي از هواداران يك خانم مدعي ارتباط با امام زمان(عج) به پخش گسترده كتاب‌ها و نوارهاي وي در مدارس دخترانه شرق تهران مي‌پردازند.به گزارش خبرنگار «بازتاب»، اين زن كه خود را مرتبط با امام زمان(عج) معرفي مي‌كند، در تازه‌ترين اظهارات خود مدعي شده است كه «جمكران جايگاه دوستداران واقعي آقا نيست و ايشان به من دستور داده‌اند تا در شازند اراك، حسينيه‌اي برايشان بسازم».خانم «ف ـ ا» كه يكي از كتاب‌هايش در نمايشگاه قرآن نيز به نمايش درآمده است مي‌كوشد با كمك وضع مالي مناسب خود، به گسترش جلسات خويش پرداخته و از اين راه، هواداران بسياري از ميان زنان و دختران پيدا كرده و ديدگاه‌هاي خود را به آنان بقبولاند.بنا بر برخي گزارش‌ها، نامبرده از سوي مأموران انتظامي نيز شناسايي شده است.گفتني است، مسجد جمكران در قرن چهارم هجري توسط «حسن‌بن‌مثله جمكراني» در زمين كشاورزي وي بنا شد. به گفته وي، ساخت اين مسجد بر اساس دستور حضرت ولي‌عصر(عج) در خواب به او انجام شده و دستور داده شده تا شيعيان، اين مكان را عزيز بشمارند.هم‌اكنون بسياري از مشتاقان آن حضرت، به ويژه در شب‌هاي چهارشنبه به مسجد جمكران مي‌روند و نماز تحيت اين مسجد را به جاي مي‌آورند
.

Link

_______________________________________


آيت‌الله جوادي آملي: بساط مدعيان رؤيت امام زمان (عج) بايد برچيده شود
آيت‌الله جوادي آملي طي سخناني در ديدار با اعضاي برگزاري کنگره گفتمان مهدويت در قم، خواستار برچيده شدن بساط مدعيان رؤيت امام زمان(عج) شد. به گزارش مهر، آيت‌الله جوادي آملي ضمن تأکيد بر لزوم ژرف ‌نگري و انجام مطالعات عميق در خصوص بحث مهدويت، تصريح کرد: بايد حقايق مربوط به وجود مبارک حضرت ولي‌عصر(عج) بر همگان روشن شود و همچنين بساط مدعيان رؤيت امام زمان(عج) برچيده شود. وي که در ديدار با اعضاي برگزاري کنگره گفتمان مهدويت، سخن مي‌گفت، افزود: با توجه به روند رو به افزايش توجه و علاقه عموم مردم به امام زمان(عج) ضروري است پژوهشگران و محققان در خصوص رفع شبهات پيرامون مبحث مهدويت بيش از پيش تلاش کنند.آيت‌الله جوادي آملي در ادامه خاطرنشان کرد: جريان مهدويت همانند موضوع ربوبيت، نبوت، امامت و روحانيت در قرآن است که همواره عده‌اي به اعراض و اعتراض و سپس مقابله و معارضه با آنها برخاسته‌اند.وي در پايان با بيان اينکه ما در مبحث معرفت‌ شناسي امام عصر(عج) هنوز در ابتداي راه هستيم، اظهار داشت: منتظران واقعي حضرت مهدي(عج) بايد علاوه بر اميد داشتن و انتظار ظهور، با مراقبت از اعمال و گفتار خود، زمينه ايجاد رابطه نزديکي ميان خود و حضرت براي کسب فيوضات و بهره‌گيري از انوار لطف ايشان را برقرار سازند.

Link

_______________________________________


بازداشت يک مدعي حرفه‌اي ارتباط با امام زمان
از سال گذشته و با مطرح شدن اخبار ديده شدن اشياي نوراني در رسانه‌ها، وي در ابتکاري جالب‌توجه، اعلام مي‌کند که اشياي نوراني و بشقاب‌پرنده‌ها، ياران امام زمان(عج) هستند. وي خود را يکي از فرماندهان و ياران امام زمان(عج) معرفي نموده و اظهار مي‌دارد که براي اجراي فرامين حضرت به جزيره خضراء رفته و ملازم رکاب آن حضرت مي‌باشد.

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: فردي به نام «م ـ ع» به شکل حرفه‌ اي مدعي ارتباط با امام زمان(عج) گشته و طي سال‌هاي اخير به تبليغات گسترده‌اي در جهت ادعاهاي خود پرداخته است. بنا بر اين گزارش، فرد مذکور که 44 سال دارد، در اوايل دهه 70 در آموزش‌وپرورش‌ تهران به عنوان معلم حق‌التدريس به کار اشتغال داشته، به دليل دريافت غيرقانوني پول از دانش‌آموزان و تخلفات اداري، محکوم و در همين سال‌ها چند بار نيز به دليل صدور چک بي‌محل زنداني شده است.وي هشت سال فعاليت‌هاي خود را در حوزه تخصصي ارتباط با امام زمان(عج) متمرکز کرده و به تشکيل جلسات مذهبي براي بانوان اقدام مي‌کند.«م ـ ع» پس از رونق گرفتن جلسات خود، اقدام به توليد ادعيه، ذکرها و وردهاي مخصوص براي حل مشکلات مختلف افراد کرده و سپس شيوه نوردرماني را براي درمان بيماري‌ها ابداع مي‌کند.از سال گذشته و با مطرح شدن اخبار ديده شدن اشياي نوراني در رسانه‌ها، وي در ابتکاري جالب‌توجه، اعلام مي‌کند که اشياي نوراني و بشقاب‌پرنده‌ها، ياران امام زمان(عج) هستند. وي خود را يکي از فرماندهان و ياران امام زمان(عج) معرفي نموده و اظهار مي‌دارد که براي اجراي فرامين حضرت به جزيره خضراء رفته و ملازم رکاب آن حضرت مي‌باشد. «م ـ ع» به اين ادعاها نيز بسنده نكرده و از آنجايي که زمينه را در بين مريدان خود مساعد مي‌ديده، کم‌کم به فرقه‌سازي روي آورده و با وضع قوانين و مقررات ساختگي، فرقه‌اي را ايجاد مي‌کند.وي مريدانش را با ادعاي واهي مبني بر دستور امام عصر(عج) مفتخر به سيادت نموده و در مراسمي به نام «شال‌بندان» به همه آنان شال سبزي را به عنوان نماد سيادت و اعطايي حضرت وليعصر(عج) هديه کرده، به گونه‌اي که آنان موظف به استفاده از شال و عنوان «سيد» مي‌شوند.«م ـ ع» پس از آن‌که مريدانش به هفتاد نفر مي‌رسند، ابتکار جديدي را انجام داده و به اتفاق اين افراد، اعتکاف چهل روزه‌اي را در بيابان‌هاي اطراف تهران ترتيب مي‌دهد تا با هم در انتظار فرج امام زمان(عج) به عبادت بپردازند. وي به دروغ مدعي شد که اين اعتکاف به امر حضرت صاحب(عج) بر پا شده و هزينه‌هاي آن را امام زمان(عج) مي‌پردازند و ايشان با عنايت ويژه‌اي که به اين اعتکاف دارند، در تمامي نمازهاي پنج‌گانه واجب در فضاي اعتکاف حاضر شده و با معتکفين اقامه نماز مي‌كند!براي اين منظور ابتدا از يكي از مريدان خود که يک راننده تاکسي بود استفاده نموده و وي را به عنوان مکبّر امام زمان(عج) در نمازهاي جماعت انتخاب نمود، اما از آنجايي که اين راننده تاکسي نتوانست به خوبي نقش خود را بازي کند و تعدادي از افراد حاضر در جلسه به صحت اظهارات وي شک کردند، آقاي «م ـ ع» به سرعت وي را برکنار و پسر بچه 9 ساله‌اي را جايگزين وي نمود که هم وجهه خوبي داشت و هم اگر اشتباه مي‌کرد، افراد به حساب بچگي وي مي‌گذاشتند.شايان ذکر است که سه ماه پيش از آن‌که آقاي «م ـ ع» و مريدانش دست به چنين اقداماتي در راستاي تقويت فرقه خود بزنند از سوي دو تن از مراجع تقليد به آنان هشدار داده شد که کارهاي آنان خلاف شرع و بدعت است لکن متأسفانه افراد مزبور به اين تذکّر مراجع توجهي نكرده و به اقدامات انحرافي خود همچنان ادامه دادند. اين گروه که مراجع را سدّي در برابر بدعت‌ها و اقدامات فرقه‌اي خود مي‌ديدند از حربه هميشگي خود بهره جسته و در جلسات خود به دروغ مدعي شدند که امام زمان(عج) در واکنش به اقدامات روشنگرانه مراجع، فرموده‌اند که مراجع در حجاب فقه فرو رفته‌اند.وي هم‌اکنون به سبب مسائل فوق توسط دادسراي ويژه روحانيت، بازداشت شده است.

Link

_______________________________________

 

خبرهاي زيروخبرهاي بالاي صفحه هر روز به روز آوري مي شود


صفحه اصلي Home Page


  • مطالب گذشته:

آمار بازديد هاي سايت

Please feel free to use, copy or distribute all
of the above contents without any restriction.
By SAYED MOJTABA POURTOHIDI